Tjoo!

Heej!
Idag har det vart full fart!
Vaknade tolv och Elina och jag åkte till centrum och köpte en födelsedagspresent till Alicia, sen åkte vi till fotbollsplanen och spelade fotboll med Hannes, Nicole & Oskar några timmar. Sen mötte vi Carro & Fanny och så åkte vi till kompisgungan, sen åkte vi tillbaka och spekade fotboll ett tag, sen åkte vi till alby och Carro, fanny och Oskar badade 8D

Sen skulle jag, elina, hannes och nicole hem och det var bara jag och hannes som hade cykel så vi cyklade i förväg typ och asså vi snackade om en ganska pinsam sak :$ asså vem som har störst "grej" av alla killarna i klassen och hannes berättade ...
jaja elina och nicke tyckte vi dissa dom när vi cykla i förväg, vi sa ju inte ens hejdå till dom men jag bryr mig inte, jag har ju känt hannes längst av alla som jag känner nu :o

jag tog några bilder igår på valborg men orkar inte ladda upp nu ;P

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0