Sorry!

Sorry för att jag inte skrev något igår men orkade typ inte xd
Ah men dagen gick bra fastdet var skitjobbigt för mig och Hanna W att springa runt på hela gården och dela ut fika. Fast alla funktionärer sa att vi var favoritfunktionärerna för att alla var ju hungriga typ hela tiden :P
Heheh men jag kom hem typ två med Alicia och så satte jag mig vid datorn. Satt där ett tag sen cykla jag och alicia till vivo för hon skulle lämna en film. vi köpte lite godis också. sen när vi kom hem åt vi middag, rester från i lördags.
på kvällen vid nio började big brother och jag kollade på de :) men vafan ajg blev skitaledsen när Katerina åkte ut! :'( Hon var min favorit i huset :(
ah men vid elva typ på kvällen duschade jag och så gick jag och la mig vid tolv.
idag vaknade jag halv åtta och satte mig vid datorn. vid kvart över åtta fixade jag frukost och sen sminka ajg mig, platta luggen osv.
Vid kvart i nio cyklade jag till skolan och har varit med carro hela dan ;D
snart är det IT, nu har vi svenska men ska sluta nu.
bloggarkanske senare ikväll, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0