ESC!!!

Var borta igår men kollade på Eurovision där ändå & fyfan vad spännande de va!!!
ERIC SAADE VAR BÄST SOM VANLIGT <3333 men tvåa enligt mig kommer Jedward med Lipstick från Irland :D
Här kommer bilder på Eric Saade som jag print screenade från ett youtubeklipp från nåt land så om det står massa konstiga saker hur man röstar på Sverige ska ni strunta i det ;D

 Världens sötaste!

 :D <3

 Supersöööt :D <33

 Print screenade när glaset spräcks :O

 Lite suddig men fin ändå :D

 Shit vad han anstränger siig <333

 I slutet när dom går iväg :D Tog den här bilden för Eric är så söt här <33

 :D <3

 Sista bilden men fiiiiiiin :D ♥

I LOVE YOU ERIC SAADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Lyssna på den här :D <33333

DET SISTA JAG VILL SÄGA ÄR ATT JAG FATTAR INTE HUR AZERBAJDZAN KUNDE VINNA!!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0