Bråk...

Jaha nu har jag bråkat med **** :P eller inte riktigt ... h*n kan va ganska elak ibland så den här veckan va jag med Carro, Fanny & Tezz (<3) och då skrev **** på fb idag att jag dissar h*n men jag sa att h*n kan va elak ibland och att jag hellre är med carro och fanny och tezz (<3) då...
h*n sa att jag är elak ibland men inte tänker på de och då sa jag att h*n kunde ha sagt de förut för hur skulle jag kunna veta de om jag inte märker de? då loggade h*n ut. vi skrev lite saker innan de där men vill inte ta upp de på bloggen..
men jag får va med vilka jag vill och asså carro, fanny & tezz (<3) är snälla hela tiden och **** är liksom elak ibland så då är jag hellre med carro och dom.
Carro och dom kan jag ju snacka hästar med också :P
jag är inte ledsen för att vi bråkar.

aa men ska ta fredan nu :) idag... gick jag upp halv sju (?) för att hannes å jag kom överens om att komma till skolan tjugo i åtta (vi börjar tjugo i nio :o)... jag fixade mig o så men halv åtta sa hannes: "jag cyklar om en kvart" men jag fick honom att cykla efter fem min :P i skolan var det bara mathias, oliver och nisse där och ahnnes och spelade kort i typ 40 min och så satt jag och prata lite med carro. vi började och så hade vi klassråd haha men de var tråkigt, jag gick och satte mig vid carro och tezz då :D <3
sen vare rast och alla typ bråkade m min mobil :( vi lyssnade på musik på den och alla ville lyssna på olika låtar :P men sen hade vi SO/SV och började med tyst läsning... tråkigt.. läste typ "Tusen gånger starkare" den är lite konstig :o
sen körde vi nån lek.. typ om Lisa sa "Fågel" (man fick bara säga djur) så skulle jag säga något som slutade på L, alltså sista bokstaven i ordet fågel :P osv.. jag kom trea i hela klassen för jag körde massa hästraser ;D
efter lektionen vare matte typ och carro, jag fanny och tezz (<3) gick ut och satte oss utanför klassrummet. sååklart (:P) kommer oliver och amthias ut och sätter sig på ett annat bord :P jag belv gnaska irriterad för dom kastade suddbitar... buuhuuu :(
ah men sen efter en lååång mattelektion vare lunch och de var typ klimatsmart mat vecka och de var nån tacolasagne, ääckligt!!
sen vare lunchrast & vi bråkade om min mobil IGEN och så lyssnade vi typ bara på Toarulle !!!! :D asså den är typ magisk för man får den på hjärnan HEELA tiden :o
sen vare engelska och jag vet inte ens vad vi gjorde för carro, fanny tezz (<3) och jag satt och snacka lite ;)
aah men sen vare idrott och vi tränar friidrott inför IP-dagen och vi typ sprang 60 meter hela tiden 8D
haha jag sprang tre gånger, en gång på asfalten, då sprang jag på 10.91 bara :( sen sprang jag på gräset och sprang på samma tid -.- sen sprang jag utan skor och sprang EN hundradel snabbare -.- asså 10.90 :P
fanny va skitsnabb! hon sprang på 9 sekunder!
sen sluta vi och jag stod på parkeringen med carro för hon skulle få skjuts hem & sen cykla jag hem :P hannes och jag skulle egentligen spela fotboll men han glömde typ bort de :P
jag och vendela är alltid ensamma hemma på fredagseftermiddagar och vi gjorde rostat bröd med ägg och majonnäs :) gottgott ;)
ja nu sitter jag här och dricker cider :) eller nee ska hämta cider :P

Imorrn äre städdag i stallet och på söndag är det lokaltävling & jag är funktionär med hanna W då :) är fikautdelare HELA dan :(
kunde ha vart på vallen med hannes, elina, carro, fanny & nicole och skar ist men vendela tvingar mig va funktionär -.- får väl göra de roligt ändå ;)

nu ser jag att det är ett ganska långt inlägg redan så ska inte lägga upp några bilder :P

Ps. Skrållan är min favoritponny att rida nu :D Hon är typ PERFEKT på allt :D

HEJ SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0