Clear Round

Jag har anmält mig till en clear round den 17 April.
Det kommer vara den första hopptävlingen jag tävlar på mellanponny. Jag har tävlat en dressyrtävling innan på mellanponny.
Men på småponny har jag tävlat 2 clear rounder och 2 dressyrtävlingar.
På clear rounden den 17 april har jag önskat:
1. Globus
2. Daisy
3. Minty

Globus kommer altlid felfritt runt så självklart vill jag ha honom 8D Men jag har bara hoppat Daisy och Minty förut. Globus har jag ridit en gång, på stafetter.

Idag:
Just nu sitter jag i skolan och har tråkigt. Vi har typ datakunskap men man får göra vad man vill :P
Efter skolan ska mamma och jag åka till Huddigne sjukhus och hälsa på mormor som har brutit höften :'o

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0