VALBORG!

Hihi nu äre valborg och jag har trååk 8D
Ikväll ska jag och nåra kompisar till Alby och kolla på brasan ;D <3
Igår på friendsdagen hamnade jag i en okej grupp, vi kom typ tvåa eller vann hela tiden :)
Haha juste, efter de skulle man egentligen ha utvärdering men vår lärare kom aldrig och precis när vi gick (vi var vid hallen) kom en lärare och sa att vi skulle göra utvärderingen -.- Vi fick stanna kvar skitlänge då >.<
Ah men efter skolan cyklade jag, carro, fanny, tezz och oliver till alby och carro, fanny och oliver badade :D <3
Tezz och jag tittade på ;)
Sen fikade vi på det där fiket i alby och snacka lite (: sen åkte vi hem ;)
imorrn ska ajg leda på ponnyridningen! och på lokaltävlingen den nånting maj ska jag vara funktionär, ajg ska dela ut fika till alla funktionärer med hanna ;D
på tisdag förresten ska jag hoppa skrållan om jag inte har sagt de :) hade ju snow i tisdags och de gick bra sen frågade jag mikaela om jag fick skrållan och hon sa ja :D

Jag lyssnar på spotify nu, imorrn kommer man bara kunna lyssna 20 min ju :c
Här e en bra men gammal låt:

Haha mobba mig inte för att de e på youtube ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0