Översikt

Har inte bloggat på ett tag men kan väl typ berätta det viktigaste :)

Tisdag:
Fick en vikarie som heter Malin i skolan istället för Anna och Malin är jättebra :D Hon är tjugo år och fattar ju oss då ;D Vi fick sluta en timme tidigare än vanligt för henne för vi jobba så snabbt :) Efter skolan var de ridning och förberedande hoppning och jag fick Snowberry. Snowberry går aldrig med på hoppning för hon är helt galen då. Många har ryckt henne i munnen så hon har börjat stanna framför hinder och så är hon jättepigg ;s Men det gick ganska bra, Mikaela tyckte tillochmed att det gick i undertempo ibland :o Fast på slutet av lektionen höjde hon upp bommarna lite och då ble Snow lite piggare så då sa Mikaela åt mig att balansera upp, och hon tyckte jag va jättebra på de :D
Jag kan ju inte hoppa Snow nästa tisdag så jag frågade om jag får Skrållan och Mikaela lovade mig att jag skulle få Skrållan :D :D Jag gillar egentlgien bara lagom hästar på hoppning men vill prova en pigg häst för en gångs skull ;)

Onsdag:
Kort skoldag, hade NO-prov om astronomi på morgonen och de gick väl bra.. antar jag ^^ På issta lektinoen hade vi EA och Elina och jag gick till bibblan och när vi kom tbx va magnus skitsur på oss för att vi inte hade sagt till innan -.- Han sa typ att att han hade varit RÄDD när vi var borta ;p "Det känns som om ni ldrig lyssnar på mig" sa han och de e ju iofs sant men jaja xd
Efter skolan cyklade Ellie och jag till havet och tänkte doppa fötterna men de va svinkallt så vi skippa de.
Jag kom hem och satt lite vid datan och chattade med Steffie som bor typ på Gotland, har aldrig träffat henne men hon e asrolig :D Okej skratta inte nu men vi kallar varann för "Slampish" 8D
På kvällen gick jag ut me hundarna och tog kort, fick nåra foton på Sallad (min katt) också :D
Här e några:


Zingo.


Piga.


Sallad.

Torsdag:
Kommer vara en vanlig dag fast vi börjar me utegympa.

Fredag:
Friendsdag, man delas upp i olika grupper i hela skolan och gör massa aktiviteter, till exempel dragkamp :3

Nu ska jag sova men vill visa en bild på påskliljor som jag tog nyss ;) eller för tre timmar sen:p


Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0