Ny header! Igen..

Hihi, jag har skaffat en ny header igen, det är så kul att göra saker i Photoshop :D Men jag har färgat allt efter den där blåa färgen men det är bakgrunden längst upp på sidan som fortfarande är vit :O Och jag hittar den inte på "Redigera stilmall" :(
Har färgat alla html-koder som visar #FFFFFF till min blåa färg ju :3
Men om man bortser från den fula vita bakgrunden, vad tycks? :D Gjorde en ganska enkel header, för det ser snyggast ut ;)

Idag väcktes jag av min klockradio halv elva, jag måste ju sätta klockan för att kunna vakna innan elva ;p
Ska åka till stallet snart och min katt Sallad sitter och klänger på mig :S
Aja, hej då!

Kommer fler inlägg idag ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0