Måndag (4 April)

Hej allihopa :D
Har inte skrivit något sedan i lördags men nu skriver jag ;)
Igår hade jag tråkigt nästan hela dan så har inget att skriva om Söndagen.

Men idag var det skola ju och vi hade en vikarie på spanskan, Carol hade anmält sig som sjuk... kanske för att rektorn och hon hade haft ett möte efter skolan i Fredags :p
Vi körde kort på rasterna :)


På IT:en (datakunskap typ) skulle vi göra frågespel på Powerpoint, och vi började med det för två veckor sedan. Men... förra veckan när jag försökte hittam itt frågespel hittade jag det inte och jag visste att jag hade sparat det!
Men då fick jag göra om det men hann inte att göra kalrt det men sparade det ju. Idag när jag försökte hitta frågespelet var det borta -.- Fick göra om IGEN! Och denna gång sparade jag verkligen. Ska se om den finns kvar nästa vecka... hoppas!
 Sådär ser en elevdator ut ;)

Juste! Haha, när vi spela kort så började Hannes (han till vänstar) och Oskar (han till höger) skojbråka och jag fick denna roliga bild:
 
Det ser typ ut som att Oskar har sin hand på Hannes ni vet vad...

Till sist vill jag bara ursäkta kvalitén på bilderna, jag tog dom med min dåliga mobil :P

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0