Lördag (2 April)

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Idag har jag haft kuuuul :D Först vakna jag vid elva men orkade inte gå upp så lyssnade på musik och spelade Rollercoaster på min mobil i en timme typ, sen satte jag på datorn och gick in på Skype :p Efter typ en halvtimma loggade Elina in och vi bestämde att vi skulle på bio :) Vi ville se "I Am Number Four" ;) Vi frågade Hannes och Oskar om dom ville följa med men Oskar kunde inte, men Hannes ville.
I alla fall, den närmsta biografen som hade filmen var Heron City och då kolla vi hur kan kunde ta sig dit med buss, och vi blev inte så glada, för det skulle ta en och en halvtimme att bara åka dit!
Men som tur var erbjöd sig Elinas pappa att skjutsa oss dit och hem.
Jaja, vi åkte dit och kom liksom en timma innan den börja typ så vi gick in i salongen och det var bara vi och två tjejer till där! :'o Vi hade trååk så efter en stund körde vi kull (Linnea goez töönt ;'>) ;p
Men filmen börja och den var grymt bra!
I början var den ganska läskig.... så en gång när något hände typ, hoppa jag till (hopade tpy två meter upp i luften) och skrek :$ Alla i salongen hörde...  Så efter det tog jag Elina i handen för att hon skulle "skydda" mig 8''D
Men... Betyg 1-5: 4! :) Grymt bra film men det känns lite lite lite Twiligt aktigt :p
Aja, jag var nyss i affären och köpte lördagsgodis ♥
Snart ska jag se på "The Kids Are Alright" som vi har hyrt :)
Puss puss ♥
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0