Fredag (8 April)

Hejsan hallååå!
Sorry för att jag inte har skrivit nåt på några dar men har varit lite upptagen :p
Igår på idrotten hade vi "tabata", någon jobbig fysgrej. Först gör man någon styrkeövning i 20 sekunder, till exempel sit-ups och sen vilar man 10 sekunder. Sen gör man sit-ups igen 20 sekunder och så paus 10 sekunder. Det gör man 6 gånger, sen byter man övning till kanske dips och gör samma sak... Så jobbigt!
Har värsta träningsvärken idag men vi har ju gjort tabata förut ;D
Idag fick vi köra Terminator!!! Så KUL! Jag hamnade typ i ett lag som kanske itne var så himla jättejättebra så vi förlora första omgången men andra storma vi andra lagets "borg" och vi vann stort!
Skitakul :D:D:D
Juste, hihi, jag är vän med Roza från Big brother på Facebook och jag kommenterade en av hennes statusar och hon svarade till mig ♥ hihi :P

Bara en vecka kvar i skolan sen äre påsklov! :D ♥
Kommentera gärna mina inlägg på bloggen (:

Hejsan då! ;)


Ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0