Taggad inför tävlingen idag :D

Usch, är skitnervös...
Förra gången jag tävla dressyr fick jag Hell och han var jätteseg!!! På stora mittvolten när det skulle vara GALOPP, SKRITTADE han! Jag var TVUNGEN att smacka. Han levde verkligen upp till sitt namn -.- okej, inte för att vara taskig ↓ :/

Juste, nu kom jag från ämnet.
Det jag menar är att jag inte vill att samma sak ska hända igen. Men nu har dom ändrat så att man önskar hästar istället för att lotta om dem ...

Jag vill ha:
1.
Ronja
2. Elektro (Kanske Allan är bättre?)
3. Allan   ↑

Jag vill inte ha:
1. Hell
2. Spot
3. Elof
4. Tarantella
5. Typ alla andra hästar

Men nu ska jag cykla till stallet... HOPPAS att jag får Ronja.


♥                                                                             ♥                                                                             ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0